marți, 24 august 2010

Premiul de excelenta

Premiul de excelenta pentru combaterea violentei in scoala castigat astazi ne onoreaza, pentru ca ca el este o incununare a unei activitati sustinute desfasurate de o echipa de profesionisti din scoala noastra, o echipa dedicata scolii si problemelor ei, care a reusit sa spuna nu violentei si indiferentei.


Nu am sa enumar toate activitatile intersante care s-au derulat in acesti 10 ani, ci vreau doar sa amintesc ca in demersul nostru am reusit sa- convingem pe elevi si pe parinti ca rolul scolii nu este numai de a transmite informatii, ci de a ne forma pentru viata. Sintagma “a fi om de omenie” a fost, este si va fi un principiu fundamental dupa care trebuie sa ne calauzim in viata, care presupune relatii armonioase cu semenii nostri in care orice forma de violenta este exclusa.

Fara indoiala nu am fi putut fi astazi pe podium si nu ne-am fi bucurat de succes daca nu am fi avut parte de colaborarea si sprijinul permanent al Consiliului local, Politiei, Bisericii, sponsorilor, fara de care multe din activitatile noastre nu ar fi fost realizate, si carora le multumim si pe aceasta cale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu